19 January 2011

Hello dunia 'ku'...

Selamat datang ke blog 'jiwa kacau' Tuah Edola (dot) com. Fuh, agak lama tidak berblog dengan acuan sendiri. Seronok ada, risau pun ada. Risau dengan jadual kerja yang tidak menentu akan mengakibatkan blog ini terabai dan berhabuk.

Jadi, sebagai salah seorang blogger sejati, aku terpaksa mencari satu wadah baru untuk melontarkan idea dan sekali-sekala perasaan yang terbuku di dalam lubuk sanubari ini. 

Di blog ini aku akan menulis mengenai apa sahaja yang terbuku di hati dan berkongsi maklumat bersama korang yang semestinya telah menjadikan budaya membaca blog sebagai salah satu hobi korang. Ya, korang tak perlu bimbang kerana aku akan berusaha untuk menyediakan 'content' yang berkualiti dan menyeronokkan. Yehaaaaa!!!!

Tetapi sebelum tu, suka untuk aku ingatkan bahawa setiap benda yang kita buat, ada etikanya. Bukan sekadar syok sendiri, tapi harus diselangi dengan kesedaran dan keinsafan bahawa setiap satu yang kita tuturkan, zahirkan, atau lahirkan serta yang terlintas di hati dan nawaitu kita sebenarnya akan dihisab di Hari Akhirat kelak. Ingat tu..! 

Apa yang penting sekarang... jiwa aku sedang bergelora untuk kembali ber'blog'!!! Jeng jeng jeng....

1 comment: